Kvalmt!

Har jobbet med dette innlegget lenge nå og er noe jeg sliter med selv..Graviditet og kvalme! Jeg kjenner jeg blir sur når jeg ser folk skriver "ååh så godt det er å gå gravid har kunnet jobbet heile svangerskapet til permisjon osv..." Men er ikke alle som har det slik nei! Og jeg er dessverre en ...

Venter nr 2

Hei! God jul og godt nytt år!Grunnen til at jeg har vært så mye fraværende på bloggen er på grunn av ekstrem svangerskapskvalme! Så Linnea skal bli store søster! :-D Formen er opp å ned så legger ut poster når jeg er i god form :)Fikk dere noe fint til jul?

2 advent

Hei! Er syk så kommer med innlegg når jeg blir bedre! Ha en fin 2advent!

Lille Lørdag

Hei hei! I dag er det onsdag eller som jeg hørte når jeg var mindre lille lørdag :) Tenkte jeg skulle fortelle hva jeg skulle på #Rema for.. En av plassene der jeg jobber for dere som ikke viste det :) Jeg #sluttet rett og slett.. Etter nesten 4 år (9januar) så sa det stopp for meg! Og det var ik...

Ingen barn drept i traffikken i år!

En måned før året er omme kommer #Trygg Trafikk med følgende gladmelding: 2015 kan bli året der ingen barn under 10 år mister livet i trafikken.Dette er kjempe bra! Så godt for et #mamma #hjerte å lese! Til dere andre som har et eller flere barn husk å sikre dem godt :-) Bildet er lånt av #dagbal...

Ny uke, ny dag, nye muligheter!

I dag startet vi dagen sent, Linnea kom seg ikke i #barnehagen før klokken 10.. Hehe lov engang i blant ;) Resten av dagen har jeg bare sløvet men må gjøre litt #husarbeid før #kjæresten å Linnea kjem hjem igjen :) Men aller først må jeg på jobben på #Rema å prate med sjefen om hva får dere vite ...

Første advent

Hei! I dag feiret jeg bursdgen min som jeg hadde i går :) så da fikk vi litt besøk av min familie å Jonas sin familie. Var koslig! I kveld var vi også på juletrefest og basar! Var kjempe artig! :-D Denne morgenen har jeg å Linnea bare koset oss i sofaen og latet oss sikkelig! Er enda ikke i stor ...

Tiden går alt for fort!

Hei! Ble litt mye på meg denne uken! Har måttet øvd på matte siden jeg hadde matteeksamen i går. Har vært små sjuk siden i går, så da tok jeg meg tid til å skrive litt nå :)Linnea er nå i barnehagen, å senere skal vi på foreldresamtale i bhg! Gleder meg å høre hvordan hun har det. Jeg vet at hun ...

Alt for lenge siden!

Heihei!Beklager at jeg ikke har skrevet noe på dem siste mnd men har hatt bloggstopp å har skjedd veldig mye i privatlivet mitt!Noe jeg kan si er jeg å pappan til Linnea er sammen igjen og ser etter hus vi kan kjøpe :-)) Resten skal dere få vite senere. Linnea har startet i bhg i august! Gått kje...

Ut på tur

Hei! Beklager at det ikke kom noe innlegg i går kveld, men var så sliten at jeg bare satt å såg #tv heile kvelden, hehe. I går kom jeg meg aldri til gossen, haha.. Endte med at vi gikk oss en #tur på #hundetønnja, va kjempe godt å bevege seg! Så det blir det mer av! Når vi kom ned møtte vi farmor...

God morgen

Hei og god morgen! I dag er det heilt greit vær, noe som er godt istede for #regn :) kan hende det blir finere vær også. Nå sitter Linnea og leker seg så fint mens jeg sitter og #skriver, hihi..Ser at jeg må #rydde bort en del #leker snart! Hehe, i dag har vi planer om å dra utpå #gossen vi skal ...

Grilling på stranda

Hei! Da har vi akkurat kommet oss hjem fra gossen! Vi har #grillet på #stranda , samme strand som Linnea ble døpt! Horremsleira! Kjempe kosligt når det først var litt sol :)Vi grillet bare pølse i dag, men ungene var for nøyde så :) vi grillet med søstra mi Linda Eirin sammens med mannen hennes S...

Gossen

Hei hei! I dag skal vi ut på gossen å møte familien min! Kommer fra #gossen så har nesten hele familien min utpå der :) Nå skal vi spise litt, så ordne oss så drar vi! Håper bare at fergen ikke #kræsjer i lemmen igjen! Haha.. Var i bursdag på lørdag og 5 min etter jeg kom dit så fikk jeg vite at ...

Solo-reklame

Solo har fått nytt design, og i hele år vil det derfor deles ut splitter nytt Solo-stæsj slik som den populære genseren, luene, badehåndklær og headphones. #Sologoodiebag #SolobrusFor å være med, er det to ting du må gjøre:1. Laste ned Solo Goodiebag-appen2. Følge med på Solo sin reklameHver Solo...

Kvelds kos<3

Hei! Nå har jeg laget middag, ble en enkel middag i dag :) potetball, mm!Linnea var ute mens jeg lagde maten. Hun stor koser seg i sandkassen! Så artig å se på når hun leker, skulle gjerne vist hva hun tenker på :)I dag har vi til og med vasket bil! Så nå er den ren igjen etter ferien. Har hørt o...

Sandkasse - gull verdt!

Hei og god morgen! Linnea bestemte seg for at hun ikke skulle sove i natt så hun satt i sengen sin å lekte seg til nesten halv 12 i natt! Sjøl om jeg la henne ned fleire ganger.. men heldigvis sovna ho til slutt :) I dag har vi ingen spesielle planer så da blir den aller mest tilbringt i #sandkas...

Min lille familie<3

Tenkte jeg skulle kanskje skrive et innlegg om meg selv.Som sagt jeg heter Sara og er 21år. Jeg har ei lita datter på snart 16mnd. Hun heter Linnea:) Jeg kommer ikke til å si noe om pappan da han ikke trenger å bli snakket om her på bloggen min, uten at han vil :)Vi har også en #hund på 8mnd som ...

Sein morgen!

God morgen! I dag startet vi dagen seinere en normalt. Nå sitter vi å spiser frokost og i dag skal vi ikke gjøre så mye, en tur inn til byen og dra på besøk til oldemor til Linnea :) Kommer med en liten oppdatering senere i dag:) ha en fin dag! Hva skal du i dag?

Ferie i telt del 2

Ferie i telt!

Forige uke dro jeg å Linnea til strømstad. Der låg vi på Dafø camping i et telt?? Vi dro i lag med søstra mi Malin og hennes unger Lucas og Emilie. Vi hadde det kjempe kjekt, var både kos å ligge i telt og Linnea stor koset seg på Dafø land! Vi var der i ei uke og var heldig med været! Var bare ...

Ny blogg!

Velkommen til blogg.no! :) Dette er det aller første innlegget i din nye blogg. Her vil du finne nyttig informasjon, enten du er ny som blogger eller har blogget før. Trenger du litt starthjelp finner du våre hjelpesider her: http://faq.blogg.no/, og vår engasjerte supportavdeling er tilgjengelig...
linneasverden

22, Aukra

Jeg heter Sara, 21år og mamma til Linnea :) Kontakt info saras_1993@msn.com Instagram: saraskarshaug Snapchat: saraskarsha